maandag 10 juni 2013

Laatste update voor het eerste inlevermoment!

Bij deze de laatste update voordat ik het product inlever. Morgen zet ik de puntjes op de i. 

Wat moet er nog gebeuren?
- Middag met flow uitwerken (presentatie + werkvormen).
- Differentiatie uitwerken, literatuur bij gebruiken. 
- Literatuur LA1 verder aantonen. 
- Literatuurlijst afmaken en APA controleren.
- Feedback van blog en collega's verwerken in bijlage.
- PI's proberen aan te tonen per pagina. 
- Controle spelling en woordgebruik
- Vormgeving afmaken
- Publiceren op website (ISSUU of liefst nog wat anders, TIPS zijn welkom!)

Dit hoop ik allemaal morgen tussen 16.00 en 23.00 uur te bereiken. Ik ga er vanuit dat ik dit ga halen. Zeker als ik me concentreer met kort tijdsbestek op een helder doel-->FLOW ;-) 

Zie Publisher document of PDF versie



Geen opmerkingen:

Een reactie posten