zondag 2 juni 2013

Herontwerp update

Nou, de start met het herontwerp is gemaakt. Na veel te veel programma's te hebben geprobeerd heb ik me er maar bij neergelegd om het in publisher te maken. Nu ben ik na een week toch al behoorlijk op weg. Daarom even een update met ISSUU.

Ik ga proberen een magazine achter gevoel te creĆ«ren. Daarom ook de publicatie met ISSUU.com. Ik ga de middagen beschrijven en de belangrijkste zaken highlighten. Ik zorg ervoor dat de zaken kort wetenschappelijk onderbouwd zijn zodat het allemaal in 1 document staat. Hoe dat precies over gaat komen weet ik niet. Op het einde van het document ga ik nog feedback opnemen en een literatuurlijst. 

Dit document kan dienen als handleiding/handout voor de middagen zelf. 

De grootste uitdaging ligt in het samenbrengen van het geheel en de onderbouwing ervan. Ik merk dat ik moeite heb met het plaatsen van de juiste wetenschappelijke kaders, bij de zaken die ik nu omschreven heb moet ik her en der ook nog een bron zoeken. 

Komende week dus nog genoeg werk voor de boeg!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten